93531
Książka
W koszyku
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CZ-659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Digital advertising
Uwaga ogólna
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia i netografia na stronach 297-[306].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej