93655
Książka
W koszyku
Autorka rozważa wybrane aspekty instytucjonalnej opieki i edukacji dla małych dzieci na tle dwóch podejść: wywodzącego się z założeń liberalizmu i "oddolnego eksperymentowania" opartego na inicjatywach obywatelskich. Odwołując się do teorii i praktyki, zastanawia się nad ich charakterystykami, uwarunkowaniami i konsekwencjami. Opisuje konkretne rozwiązania koncepcyjne (Reggio Emilia, High/Scope Programme i edukacja zróżnicowana) mieszczące się w przestrzeni społeczeństwa obywatelskiego, wpisujące się w obywatelską, wspólnotową aktywność, podyktowaną troską o dobro wspólne. źródło opisu: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, 2013
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-373/378 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 292-304.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej